Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nederlandse Spoorwegen: Minder 1ste klascoupés,
Details
De klacht
Ik heb een klacht over de indeling van de wagons. Iedere ochtend sta ik met mijn fiets bij de spoorwegovergang. En iedere ochtend staan er mensen in de 2 de klascoupé terwijl de 1ste klascoupé leeg is. Mijn tip is, skip die 1 ste klascoupé en geef de mensen met een betaald treinkaartje een fatsoenlijke zitplaats. Zo wordt heel de trein goed besteed. Een treinreis is al zo duur!De oplossing
Het is een tip! Ik zie iedere ochtend lege 1ste klascoupés en overvolle 2de klas coupésBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.