Klacht Nederlandse Spoorwegen: Minder 1ste klascoupés,

Klachtnummer
# 347404
Gebruiker
Treincoupé
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht over de indeling van de wagons. Iedere ochtend sta ik met mijn fiets bij de spoorwegovergang. En iedere ochtend staan er mensen in de 2 de klascoupé terwijl de 1ste klascoupé leeg is. Mijn tip is, skip die 1 ste klascoupé en geef de mensen met een betaald treinkaartje een fatsoenlijke zitplaats. Zo wordt heel de trein goed besteed. Een treinreis is al zo duur!

De oplossing

Het is een tip! Ik zie iedere ochtend lege 1ste klascoupés en overvolle 2de klas coupés

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen