Klacht Nederlandse Spoorwegen: mishandelt door de trein controleur zonder echte reden

bram

vandaag rond 17u50 nam ik de trein ns die van Amsterdam reed naar brussel zuid, ik ben opgestapt in Antwerpen. een donkere trein begleider kwam naar mij toe dit samen met een oudere vrouw die zagen mijn fiets staan in een inkomplaat in een wagon waar geen fiets plaats is, ik werd als enigste gecontroleerd de andere die zelf na mij in de trein instapte werden niet gecontroleerd, de vrouw vroeg nog aan haar donkere collega of ze de rest ook moet controleren zij kreeg een nee teken, na dat ik volledig werd gecontroleerd, stapte hij weg, om mij nog op onbeleefde manier aan te merken dat ik mijn fiets op de eerste wagon moest zetten, aangekomen op e volgende perronçzaventem vliegveld) ging ik dan toch op zijn vraag in en heb ik mijn fiets verzet naar de eerste wagon op het perron wanneer ik mijn fiets gebruikte als step maande hij mij aan dat ik gerust rustig kan gaan, derna step ik rustig verder meneer kwam mij derna achtergelopen om mij te zeggen dat ik niet op de trein mag, met de reden dat hij mij aan het roepen was en dat ik niet luisterde ik zij u heeft geen reden om mij te weigeren voor die reden, ik zij is goed als jij dat zegt tijdens een video opname dat ik er niet op mag dan blijf ik weg maar dan weigerde hij te praten, waarna ik mijn fiets wel op de trein zette, hij kwam mij achter na en trok mijn fiets uit de wagon ik hield mijn fiets tegen waardoor ik wonden heb opgelopen mijn fiets beschadigt, de reizigers geshockeerd, waarna ik voor verdere problemen te vermeiden uit de trein zijn gebleven. kan niet geloven dat mij dit is overkomen, werd derna nog nageroepen door de treinbestuurder als kut Marokkaan die het hele tafereel heeft zien gebeuren

Dit kan niet deze persoon hoort niet deze functie uit te oefenen.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?