Klacht Nederlandse Spoorwegen: Misleidende advertenties

Sharon2101

Ik irriteer me vreselijk aan de misleidende aanbiedingen van de NS, waarin een treinreis naar bijv. Keulen wordt aangeboden. De tekst luidt: Vanaf € 19* enkele reis met ICE International. En het * staat natuurlijk voor dat de prijzen kunnen afwijken. Vervolgens denk je als klant mmm.. goedkoop, daar kan ik wel eens naar gaan kijken! Na alle gegevens ingevuld te hebben (met 40% korting op het traject in Nederland) kom je uit op minimaal €60,- voor een enkele reis (en dus €120,- voor een retourtje naar Keulen) bij vertrek op verschillende datums. Kortom: een waardeloze advertentie, waarbij de goedkope treinkaartjes van €19,- er allang tussenuit zijn. Wees dan ook eerlijk en noem de realistische prijzen voor een treinkaartje... hoewel mij niet gezien om voor deze prijs even een kerstmarkt in Keulen te zoeken.

Aanpassing advertentie met realistische prijzen.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw Kollen,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ook wij storen ons heel erg aan de valse e-mails die in omloop zijn. Op onze website leest u hier meer over: http://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/waarschuwing-phishingmails.html

Ik vertrouw erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?