Klacht Nederlandse Spoorwegen: Misleiding SEIZOENSRETOUR: NS beëindigt de zomer op 31 augustus

Klachtnummer
# 321977
Gebruiker
Twee oudjes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

NS verkoopt het product seizoensretour ovv lente (voorjaar), zomer en herfst. Misleidend is dat NS het zomerseizoen op 31 augustus ipv 20 september laat eindigen waardoor ik nu verlopen kaartjes heb, hoewel ik op 5 september voor 9 september kaartjes had willen bestellen, volgens mijn kleinkinderen (en hun lerares) dit nog steeds zomer is.

De oplossing

Aangezien ik al betaald heb, wil ik een derde terugbetaald zien. Met een dik excuus. Dit lijkt mij ook niet onredelijk aangezien ik ook geen kosten bij de NS gemaakt heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen