Klacht Nederlandse Spoorwegen: na klassenwissel vervalt het maandelijks opzeggen

Klachtnummer
# 363980
Gebruiker
Hermens1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste NS

Sinds augustus 2017 heb ik een dal vrij abonnement afgesloten. Volgens de voorwaarden kunt na een jaar maandelijks opzeggen. In december 2018 heb ik een klasse wissel gedaan met hetzelfde dal abbonement. Nu blijkt dat ik weer vast zit aan een jaar abonnement. In de algemene voorwaarden is niet omschreven dat je na een klassenwissel weer opnieuw een jaar vast zit aan een abonnement. dit is ook niet aangegeven in het telefoongesprek ten tijde van de klasse wissel. In community.ns.nl/ wordt door een NS medewerker Denice omschreven:De klasse van je huidige abonnement wijzigen zal niet resulteren in een nieuw contract waar je weer minimaal één jaar aan vast zit, Je kan het contract na de wijziging nog steeds maandelijks opzeggen.

Graag u reactie hierop, en kunt u stellen in welke voorwaarden die voor december 2018 is uitgegeven dit dan anders duidelijk is omschreven?

m.vr.gr.

Roland Hermens

De oplossing

niets, geeft ook niet aan waar het omschreven staat in de voorwaarden.
In de voorwaaden staat het niet omschreven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?