Klacht Nederlandse Spoorwegen: Niet uit te printen e tickets van de NS

Klachtnummer
# 112945
Gebruiker
johngutlich
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben uren bezig geweest om de e tickets die ik aangekocht heb bij de NS te proberen om uit te printen. Heb de moed opgegeven ook na telefonisch contact met de klachtenlijn. Steeds wanneer ik opdracht tot printen geef, verschijnt de melding software is niet compateble, terwijl ik met alle printopdrachten die ik geef geen problemen heb.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw Gutlich,

    Dank u wel voor uw reactie. Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken om u te vragen of het printen uiteindelijk gelukt is. Ik heb uw klacht doorgegeven. De voorwaarden om een e-ticket te printen staan vermeld op : http://www.spoordeelwinkel.nl/faq

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen