Klacht Nederlandse Spoorwegen: niet vergoede van reiskosten met auto en geen verantwoording nemen naar klanten op 18 januari

Klachtnummer
# 348687
Gebruiker
yasmin97
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ns zorgt niet voor passend vervoer na treinstoring, die niet opgelost kan worden.pas na einde diensttijd wordt er iets geregeld van vervoer.na vraag voor kilometervergoeding voor het ophalen door mijn vrouw van rijen naar dordtrecht,geeft ns niet thuis omdat zij niet vervantwoordelijk zijn voor daaruitvoortvloeiende kostenhieruit.zij zijn toch wel verantwoordelijk voor het tijdig thuisbrengen van klanten.mensen kunnen niet in rotterdam tot 00.30 wachten totdat er iets gregeld wordt, zeker niet vanaf 21.35 ,aldus paulette van den broek , hhofd klantenservice ns

De oplossing

vergoeding regelen reiskosten dordtrecht rijen per auto

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?