Klacht Nederlandse Spoorwegen: nieuwe ns stations niet mens vriendelijk

Klachtnummer
# 199459
Gebruiker
Alex D.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

nieuwe ns stations kunnen mens vriendelijker en gezelliger!
enkele voorbeelden:
> Eindhoven: de vloer van de nieuwe stations hal is niet horizontaal maar met schuine stukken dat is lastig voor reizigers , waarom niet meteen goed?
De sfeer is erg koel : rvs,metaal, glas en koud licht , winkels alleen toegankelijk met chipkaart
> net zoals Utrecht: sfeerloos, koud technisch en lange overstaptijden doordat sporen ver van elkaar liggen: is er rekening met mensen en comfort voor reizigers gehouden?
> Alkmaar: de toegang tussen busstation en ns station is plotseling afgesloten
waardoor aansluitingen niet meer gehaald kunnen worden: men moet een paar honderd meter omlopen om je via hoge trappen door poortjes te laten wringen
het gaat er alleen om mensen door de niet effectieve poortjes te dwingen
en moeten daarvoor een heel eind omlopen!
Denkt men eerst wel goed na, dat vraag je je dan wel af!

De oplossing

de oplossingsrichting blijkt al in de vraag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen