Klacht Nederlandse Spoorwegen: Niks wordt correct opgelost en van transparantie heeft NS nog nooit gehoord

Klachtnummer
# 428886
Gebruiker
EJJM Emond
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Meerdere klachten:
- NS reageert niet (tijdig) op klachten, vooral bij kritische vragen nemen ze zich niet meer de moeite
- Klachtenafhandeling is ver beneden de maat en ontoereikend, contact verloopt uiterst stroef
- Geen terugkoppeling van klachten, ontransparant systeem, medewerkers verschuilen zich achter naam hoofd klantenservice, afdeling niet telefonisch bereikbaar
- Er wordt geen oplossing geboden naar aanleiding van klacht treinpakkers Amsterdam Light Festival, klacht wordt gewoon genegeerd en in de doofpot gestopt
- Geld terugkrijgen bij vertraging blijkt moeizaam. Claim wordt in eerste instantie afgehandeld door computer en daarna door medewerkers, maar dat maakt weinig verschil. Het hele principe is gebakken lucht.
- Bedrijf doet totaal geen moeite om klanten tevreden te houden. NS heeft overal uitvluchten en excuses voor. Schuldvraag rondvaart Amsterdam Light Festival wordt gewoon bij Lovers neergelegd.
-NS ontkend op de hoogte te zijn geweest van klachten, maar trekt er zich verder ook niks van aan.
- NS wil ook niet aangeven of ze n.a.v. deze klacht maatregelen treffen voor de komende jaren of, dat ze deze treinpakkers blijven aanbieden en doen of hen de neus bloed. Bijgevoegde WhatsApp chatwisseling spreekt voor zich!
- En het ergste is nog, dat het de NS niks lijkt te interesseren.

De oplossing

Fatsoenlijk en persoonlijk te woord worden gestaan en een eindelijk een oplossing van de klacht over het Amsterdam Light Festival.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?