Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS - Geen claim mogelijk ivm met niet uitchecken na 3 maanden

Mark

Ik reis bijna nooit met de trein. Heb een tijd geleden speciaal een OV chipkaart aangeschaft, geld erop gezet en ben in Augustus 2013 van Weert naar Eindhoven gereden. Toen het tijd was om terug naar Weert te gaan hadden vrienden een taxi geregeld. Ik heb toen in en meteen uitgecheckt. Nu wilde ik enkele dagen geleden nogmaals met de trein reizen en had ik niet voldoende saldo. Na controle bleek dat de NS 20 euro van mijn OV jaarkaart afgeschreven had vanwege vermeend niet in- uitchecken.

Terurgbetaling afgeschreven 20 euro

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer Schurmann,Dank u voor uw klacht van 11 maart 2014 die u naar Klachtenkompas heeft opgestuurd. Uw klacht heeft betrekking op het "vergeten" inchecken.U heeft uw klacht al naar ons opgestuurd. Wij hebben uw verzoek afgewezen op grond van de indieningstermijn. Uw verzoek moeten wij daarom, tot onze spijt, nogmaals afwijzen.Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd.Met vriendelijke groet,NS Klantenservice
    Mark
    Voor iemand zoals ik die zo weinig met de trein reist vind ik dat er een uitzondering gemaakt moet worden. Ik vind ook dat U voldoende mogelijkheden had om mij te laten weten dat de 20 euro afgeschreven werden en dat er zonder reactie van mijn kant geen restitutie mogelijk zou zijn. Een geautomatiseerde email zou dit al oplossen. Ik heb trouwens in- en uitgecheckt maar blijkbaar te snel achter elkaar. Dat zal ook wel ergens geschreven staan dat dat niet mag..
    Nederlandse Spoorwegen
    Wij hebben deze correspondentie afgesloten en dit de klant telefonisch meegedeeld.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?