Klacht Nederlandse Spoorwegen: Ns Abonnement kan niet overgezet worden op mijn nieuwe ov kaart alles gast fout hier!

m n

Mijn man en ik kochten n tijdje geleden n dalurenabonnement +keuzedagen en gingen deze aan de ov kaart koppelen.
Mijn man kreeg n melding let op de geldigheidsduur loopt niet gelijk met het ns abonnement . u kunt gratis een nw ov kaart bestellen, ok.
Maar bij mij kreeg ik die melding niet terwijl zijn kaart langer geldig was.
Contact opgezocht met de ns, ik kon een nw ov kaart aanvragen en kreeg het geld van hun terug.
Maar nu loopt mijn oude ov kaart af en kan het ns abonnement dus niet op die nw kaart laten zetten...?
Ik moet nu alsnog een nw kaart aanschaffen a 7,50 en daar kan dus wel het abonnement opgezet worden..rara.
Bij het ns forum word ik niets wijzer, ik word van het kastje naar de muur gestuurd.
Waarom heb ik dan in hemelsnaam die nw kaart aan moeten vragen als ik er toch niks mee kan.
Ook had ik ca 3 weken voor het beëindigen van de oude kaart een brief moeten krijgen waarop ik alsnog een gratis nieuwe krt kon aanvr.

Een serieus antwoord grrag

Nederlandse Spoorwegen
    Beste mevrouw Noordoven,Het spijt mij dat er de nodige onduidelijkheden zijn ontstaan ten aanzien van de vervanging van uw huidige OV-chipkaart. Bij de Klantenservice OV-chipkaart (telnr. 0900-0980) kunt u aangeven dat uw huidige OV-chipkaart ten einde loopt. Als u hen het 16-cijferige kaartnummer doorgeeft, eindigend op 6892, sturen zij u binnen drie werkdagen een nieuw exemplaar toe waarop uw abonnement is geladen. Een melding hierover heeft u helaas niet eerder bereikt wat mij spijt. Ik hoop u alsnog voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS
    m n
    Heb nu een bericht gestuurd naar ov kaart, wacht eerst hun antwoord maar af en of ik idd een nw gratis toegestuurd krijg....
    Nederlandse Spoorwegen
    Beste mevrouw Noordoven,Ik stel voor dat we de reactie afwachten. Als zich hierbij problemen voor mochten doen, wat ik niet verwacht, dan kunt u ons dat laten weten.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS
    m n
    Het duurde veel te lang, er zijn zoveel mailtjes heen en weer gestuurd. Van het kastje naar de muur dus. Ov en ns hebben geen goede afspraken met elkaar. Begrijp nog steeds niet dat je met de ene nw ov-kaart el kan koppelen met ns en met de andere ook nw kaart niet en niemand geeft er een zinnig antwoord over;( ns verliest ons als klant, wij zijn het zat. Als het abonnement afloopt stoppen we er mee

m n

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?