Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS behandelt geen klachten

Klachtnummer
# 522809
Gebruiker
Max
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb al eerder een klacht geplaatst over de NS (https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/nederlandse-spoorwegen/klachten/uur-vertraging-%2B-geen-geld-terug-%2B-extra-kosten/details?complaintId=dcdf34a2-9ade-4a1a-960b-e686a191bdf2#reacties).

Ik heb deze klacht nu ook formeel ingediend bij de NS. Maar, zij laten mij van tevoren al weten dat ze mij geen terugkoppeling zullen geven van mijn klacht. Dat is natuurlijk belachelijk, want zoals ik in mijn klacht uitleg, wil ik mijn geld terug i.v.m. een vertraging. Als zij niks aan mij gaan terugkoppelen dan kunnen ze mijn klacht dus niet oplossen.

Daarnaast is het natuurlijk van de zotte om vooraf al te bepalen dat je niet op klachten gaat reageren. Dan geef je in feite dus geen mogelijkheid om klachten in te dienen.

De oplossing

De NS moet mijn klacht oplossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen