Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS beperkt online declaratie voor klanten

Beste NS,
afgelopen jaar tientallen keren Geld Terug Bij Vertraging moeten declareren door de vele te late of niet rijdende treinen tussen Gilze Rijen en Adam Zuid. Declaratie gedaan via het klantonvriendelijke Online formulier als zakelijk rijder. In dat formulier kon ik nog wat toelichting geven om te voorkomen dat een automatische verwerking tot foute aannames kwam, wat herhaaldelijk voor kwam. Plots heeft de NS het tekstveld voor toelichting verwijderd. Als zakelijk rijder word ik nergens over geïnformeerd. Welke klantbediening meent de NS hiermee te bewerkstelligen? Moet ik nu e-mailberichten gaan sturen? Dit komt op mij over als een NS keuze voor efficiency aan eigen zijde. Maar gaat u eens met mij mee op het traject van de IC Direct, dan ervaart u de noodzaak van het herhaaldelijk moeten toelichten waarom ik niet, of te laat heb moeten treinen?

groet,
M.Pennings

Het veld toelichting opnieuw beschikbaar stellen.

Mario P
    NS, het blijft erg stil aan uw kant. Zou iemand willen reageren?
    Mario P
    De NS mist blijkbaar aansluiting op klachtenkompas

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?