Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS beperkt online declaratie voor klanten

Klachtnummer
# 278240
Gebruiker
Mario P
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Beste NS,
afgelopen jaar tientallen keren Geld Terug Bij Vertraging moeten declareren door de vele te late of niet rijdende treinen tussen Gilze Rijen en Adam Zuid. Declaratie gedaan via het klantonvriendelijke Online formulier als zakelijk rijder. In dat formulier kon ik nog wat toelichting geven om te voorkomen dat een automatische verwerking tot foute aannames kwam, wat herhaaldelijk voor kwam. Plots heeft de NS het tekstveld voor toelichting verwijderd. Als zakelijk rijder word ik nergens over geïnformeerd. Welke klantbediening meent de NS hiermee te bewerkstelligen? Moet ik nu e-mailberichten gaan sturen? Dit komt op mij over als een NS keuze voor efficiency aan eigen zijde. Maar gaat u eens met mij mee op het traject van de IC Direct, dan ervaart u de noodzaak van het herhaaldelijk moeten toelichten waarom ik niet, of te laat heb moeten treinen?

groet,
M.Pennings

De oplossing

Het veld toelichting opnieuw beschikbaar stellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Mario P
    Datum
    NS, het blijft erg stil aan uw kant. Zou iemand willen reageren?
  2. Auteur
    Mario P
    Datum
    De NS mist blijkbaar aansluiting op klachtenkompas

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen