Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS bied geen oplossing en weigert communicatie

Klachtnummer
# 548502
Gebruiker
BovenHelikopter#75
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zondag 1 augustus zouden we om 08:34 vanaf Berlin HBF instappen richting Amsterdam Centraal.
Eenmaal in de ochtend aangekomen kregen we te horen dat de trein van 08:34 geannuleerd was en eenmaal na het bellen naar NS international, kregen we te horen dat er een andere trein zou gaan om 10:34 maar die is uitverkocht en dat wij het lekker zelf mogen uitzoeken. Na 2 uurtjes proberen te bellen naar NS was het ook geen succes, we werden niet geholpen. We hebben helemaal zelf moeten achter na gaan, wanneer en waar de trein gaat.
Ik betaal voor een terugreis met een directe verbinding, dat de trein geannuleerd werd kregen we ook geen mail of bericht dat het gebeurd was.
Een treinreis van Berlijn naar Amsterdam wat normaal 6 uurtjes moet zijn werd helaas 14 uurtjes.
Een simpel treinreis van 6 uurtjes word helaas een nachtmerrie van 14 uurtjes

De oplossing

Ik wil gewoon volle vergoeding hebben voor mijn terugreis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen