Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS biedt geen oplossing aan gestrande reizigers

do'tje

Gisteren op 25 juni 2022 ik en mijn moeder van 70 jaar hebben 4 uur lang op breda centraal station vastgezeten door een stroomstoring en tekort aan personeel. Op heeeel het station is er geen een enkele personeel van NS te bekennen. Om een oplossing te zoeken, want we willen veilig thuis aankomen, heb ik paar x contact opgenomen met de klantenservice. Het eerste contact verliep verschrikkelijk want ik werd amper sserieus genomen aan de telefoon noch gehoord, ik mocht zelf maar een oplossing zien te vinden om veilig thuis aan te komen. Er worden geen bussen ingezet door NS mevrouw vertelt dat dat niet mogelijk is omdat er bussen gehuurd moeten worden. Prima, maar waarom kan het wel in andere steden; ik heb wel eens eerder gehad dat alles platlag en dat NS binenn half uur bussen had ingezet. Dus wat jullie de medewerkers laten vertelleb is pure onzin, nonsens en een leugen! Ik wilde mijn klacht indienen bij mevrouw maar dat werd tegengehouden mocht ik niet doen, ik ophangen en 2e x gebeld met klantenservice. Dit keer een medewerker aan de lijn gehad die op zn minst luisterde en mij wel wat meer informatie gaf en mijn klachten wel aannam bedankt daarvoor! Toen ik vroeg of ik misschien met de taxi naar huis mocht en ik het later kon declareren moest ik met de informatiepaal overleggen. Prima, ook gedaan. Maar de informatiepaal behandelde mij al helemaal alsof ik lucht was en over de vraag van declareren moest ik met de klantenservice weer bellen volgens hen. Kortom ik werd 4 uur lang van kastje naar de muur gestuurd. Leuke he ns! Maar wat gebeurd er, mijn batterijen zijn op en kan ik ehlaas niet meer voor de 3e keer met ns bellen en moet ik ons zelf maar veilig thuis zien te redden. Het is een grote chaos bij NS dat er stroomstoring gebeurt of treinen vervallen begrijp ik, maar biedt een oplossing aan jullie reizigers. Dat een bedrjjf als NS geen bussen kan inzetten is ronduit belachelijk. Geen oplossing kan aanbieden kan gewoon niet. Ik wil mijn ticket geld terug ik wil vergoeding over het aantal uren dat we hebben zitten wachten daar en pas na 4 uurbheb ikzelf viavia vervoer kunnen regelen, ik wil graag ook de kilometer vergoeding daarvan .

Graag ticket vergoeding, vergoeding voor het aantal uren vast zitten op station, kilometer vergoeding van de auto dat we pas na 4 uur zelf hebben geregeld.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?