Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS blad "Spoor" niet ontvangen

Klachtnummer
# 136737
Gebruiker
Ton
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De laatste 2x hebben we het NS blad "Spoor" niet ontvangen. Het is jarenlang stipt bezorgd. We zouden het op prijs stellen om het weer in de bus te krijgen. Zo blijven we op de hoogte van evenementen en aanbiedingen.
Met vriendelijke groet

A. Terra
Pr. Marijkelaan 7
1191 CA Ouderkerk aan de Amstel
OV kaart 3528 0234 2104 6656

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw Terra,

    Wij hebben naar aanleiding van uw telefonische contact op 4 november uw gegevens aangepast. U had eerder aangegeven dat u liever geen post van NS wilde ontvangen.
    De komende uitgave van 20 november stuur ik u toe. Wij hebben de doorgevoerde wijziging niet op tijd naar Sandd door kunnen geven. Volgend jaar ontvangt u het tijdschrift weer automatisch.

    Met vriendelijk groet,
    NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen