Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS blijft incasseren nadat abbonement beeindigt is

Klachtnummer
# 108429
Gebruiker
D.S. Schepers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 08-04-2013 heb ik mijn weekendvrij abonnement bij de NS opgezegd. Hiervan heb ik per email een bevestiging gehad en het abonnement van mijn OV Chipkaart verwijdert.
Tot op heden blijft de NS herinneringen sturen voor een abonnement wat is beëindigt.
Ook ben ik al bijna 2 jaar in gevecht met Groenewegen, het incasso bureau, wat door de NS is ingeschakeld. Zij blijven iedere maand weer contact met mij opnemen over een "achterstallige"betaling die ik zou hebben. Elke keer leg ik weer uit dat mijn abonnement is opgezegd, en krijg ik weer het antwoord om bezwaar te maken. Ook maakt Groenewegen keer op keer de belofte dat alles wordt opgelost als ik inderdaad het bewijs heb dat het abonnement is opgezegd. Toezeggingen dat ik terug gebeld wordt door de case maneger worden niet nagekomen, en 2 jaar na dato ben ik nog geen stap verder gekomen.

De oplossing

Ik wil dat de NS ophoudt met herinneringen en incasso's sturen. Ik wil dat Groenewegen ophoudt met mij te stalken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen