Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS diensten onbetrouwbaar

Beste ns,

Voor de zoveelste keer het volgende meegemaakt:

Sprinter van 07.34 richting den haag centraal (dhc) staat 50 meter voor centraal 2 minuten stil voor een andere trein die vanuit dhc komt. Hierdoor komt ie om 07.39 op spoor 3 aan op dhc.
Om 07.38 gaat de intercity van spoor 4 van dhc naar utrecht centraal. Vanwege de late aankomst van de sprinter geen overstap naar de intercity kunnen maken.

Kunt u mij vertellen waarom de intercity het fatsoen niet heeft om 2 minuten op de sprinter te wachten zodat de overstap gemaakt kan worden, terwijl de treinen direct naast elkaar komen te staan?

Groet,
Ontevreden langdurige klant

Een langetermijn oplossing van ns om dit structurele probleem aan te pakken. Ik betaal elke maand €286 en krijg er een (bijna dagelijks) onbetrouwbare service voor terug.

Beste,

Ik krijg zojuist een melding dat deze klacht wordt gesloten omdat er een tijd niet gereageerd is.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Groet

I.T.
Nooit reactie op gekregen...

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?