Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS diensten onbetrouwbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 261128
Gebruiker
I.T.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste ns,

Voor de zoveelste keer het volgende meegemaakt:

Sprinter van 07.34 richting den haag centraal (dhc) staat 50 meter voor centraal 2 minuten stil voor een andere trein die vanuit dhc komt. Hierdoor komt ie om 07.39 op spoor 3 aan op dhc.
Om 07.38 gaat de intercity van spoor 4 van dhc naar utrecht centraal. Vanwege de late aankomst van de sprinter geen overstap naar de intercity kunnen maken.

Kunt u mij vertellen waarom de intercity het fatsoen niet heeft om 2 minuten op de sprinter te wachten zodat de overstap gemaakt kan worden, terwijl de treinen direct naast elkaar komen te staan?

Groet,
Ontevreden langdurige klant

De oplossing

Een langetermijn oplossing van ns om dit structurele probleem aan te pakken. Ik betaal elke maand €286 en krijg er een (bijna dagelijks) onbetrouwbare service voor terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    I.T.
    Datum
    Beste,

    Ik krijg zojuist een melding dat deze klacht wordt gesloten omdat er een tijd niet gereageerd is.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Groet
  2. Auteur
    I.T.
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
I.T.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nooit reactie op gekregen...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen