Klacht Nederlandse Spoorwegen: Ns fiets

Klachtnummer
# 142808
Gebruiker
Nochair
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ondanks herhaalde telefoontjes naar de NS om een oplossing te zoeken is de niet afgeschreven ov-fiets naar de deurwaarder gegaan. 40 euro bovenop de 10 euro die het abonnement kost. Ten eerste belachelijke hoge kosten in verhouding met het bedrag. Verder erg jammer dat Ns nu nul aan antwoord geeft. Ik wil nog steeds het bedrag ( de 10 euro ) graag betalen maar dan moet dit mij wel mogelijk gemaakt worden, De 40 euro extra is voor mij onmogelijk om te voldoen en ik heb afdoende contact gehad om dit proberen op te lossen.

De oplossing

Gewoon het bedrag van het abbonement voldoen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer van der Meulen,

    U geeft aan dat u herhaaldelijk contact heeft gezocht met NS over de inning van uw OV-fiets abonnement. Als de automatische inning van een abonnement niet lukt ontvangt u daarna een verzoek per acceptgiro of accept-e-mail. Als u daar niet op ingaat wordt het bedrag verhoogd met de door u genoemde incassokosten.Uw reactie via Klachtenkompas brengt hier geen verandering in. Dit spijt mij.

    Ik vertrouw erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

    NS Klantenservice
  2. Auteur
    Nochair
    Datum
    Er zijn mij in het traject geen passende oplossingen geboden. Het contact met de NS is geweest voor het bedrag naar de deurwaarder ging. Het had dan ook eerder passend afgehandeld dienen te worden.
  3. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer van der Meulen,

    Dank u wel voor uw reactie. Uit onze gegevens blijkt dat de automatische inning van het abonnementsgeld van €10,00 op 6 oktober 2015 heeft plaatsgevonden. Op 22 oktober is dit bedrag door de bank teruggevorderd. Hierna is de gelegenheid geboden, middels een betalingsverzoek, om alsnog te betalen. Wij hebben u geen andere passende oplossing kunnen bieden.

    Ik vertrouw erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

    NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen