Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS heeft onredelijke voorwaarden bij annuleren van fietsabonnementen

P. Becker

betreft abonnement fietsenstalling. Heb ik al bijna veertig jaar. Ook dit jaar kost € 105, na acht maanden ging ik met pensioen. Volgens website NS mag je het abonnement annuleren. Via website formulier gedownload en ingevuld, sticker van fiets opgeplakt en naar NS gestuurd. Kreeg brief waarin de annulering werd bevestigd en de opmerking geen geld terug. Staat volgens NS allemaal in de voorwaarden. Ook de sticker krijg je niet terug. Paar keer gemaild en gechat met de NS maar zij kunnen niets meer voor mij betekenen. Geld weg, maar ook drie maanden fietsenstalling weg. Als je op hun website kijkt is bij dit dure abonnement na zes maanden al je geld weg, dan krijg je nog € 7 retour als je annuleert. Als je dus komend jaar met pensioen gaat moet je geen jaarabonnement meer nemen, neem een korter abonnement!!! Overigens is deze werkwijze alleen bij hun duurste abonnement, bij de goedkopere krijg je tot in de laatste maand geld terug.

ik wil het resterende abonnementsgeld (cira 25-30 euro) terug of mijn sticker zodat ik incidenteel nog mijn fiets kan stallen,

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?