Klacht Nederlandse Spoorwegen: Ns incasso

Mevrdaci

Ik heb al een aantal jaren ns abonnement en elke jaar wordt het verlengt. Dit jaar ging er wat miss mijn abonnement zou op 28 augustus afgelopen zijn en het is automatisch verlengt. Ergens in augustus heeft ns geld van mijn rekening geld afgeschreven zonder dat ik dat in gaten had. Het was ze niet gelukt, omdat ik niet genoeg geld op mijn bank had staan. In september heb ik eerste brief van ns gehad dat ik moey betalen voor mijn nieuwe abonnement en ik was onbewust vergeten om de rekening te betalen. Een normale bedrijf stuur je ook wel een herinnering brief, maar nee van ns heb ik begin oktober gelijk een brief ontvangen van de incasso bureau €60 voor de abonnement en plus €40 incasso dus nu moet ik €100 in totaal betalen. Ik ziet op uitkering en hou er niks van over het is heel moeilijk voor mij en nu moet ik ook nog die €40 incasso betalen.

Ik vind het niet eerlijk dat ns geen herinnering brief stuurt ze houden je niet op de hoogte van wat ze gaan doen. Ik moet wachten op mijn uitkering die eind van de maand komt voor die tijd kan ik niks betalen.
En dat €40 incasso vind ik gewoon belachelijk.

Nederlandse Spoorwegen
    Beste mevrouw Daci,Allereerst vertel ik u voor de volledigheid dat u niet in onze adminstratie bekend bent onder de naam welke u nu doorgeeft. Als u uw persoonsgegevens wenst te veranderen dan kunt u dit schriftelijk doen op het volgende adres:NS Klantenservice
    Postbus 2372
    3500 GJ UtrechtVoor wat betreft de betaling van uw abonnement kan ik u slechts adviseren om contact op te nemen met het incasso-buro van wie u post heeft ontvangen. De incasso-kosten zullen niet kwijtgescholden worden. Ik hoop dat u met hen tot een oplossing zult komen.Ik ga er vanuit u hiermee zo goed mogelijk te hebben geïnformeerd.Vriendelijke groet,Klantenservice NS
    Mevrdaci
    Nee klopt ik sta onder een ander naam geregistreerd.. Incasso kosten worden niet kwijtgescholden.. Ns moet gewoon beter aan t werk gaan en brieven sturen zoals herinnering brief .. Er zijn veel klachten over ns en toch doen jullie daar niks aan
    Nederlandse Spoorwegen
    Beste mevrouw Daci,Ik kan helaas weinig toevoegen aan ons eerdere antwoord. Daarnaast moet ik u adviseren te reageren met de persoonsgegevens welke bij ons bekend zijn. Zonder duidelijke gegevens is het voor ons onmogelijk om inhoudelijk te reageren. Met vriendelijke groet,Klantenservice NS

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?