Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS is ook nog vergeetachtig

Klachtnummer
# 304083
Gebruiker
M.M.H. van Eechoud
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij navraag blijkt nu dat er überhaupt geen vervangende kaart is aangevraagd. Mijn huidige kaart is ook niet geblokkeerd geweest.

Ik heb nu telefonisch een vervangende kaart aangevraagd, waarbij vanaf nu mijn kaart daadwerkelijk geblokkeerd is. Mij is beloofd dat de nieuwe kaart binnen 3 werkdagen in de bus ligt op

De oplossing

Excuses

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen