Klacht Nederlandse Spoorwegen: ns jongerentour

Florschriek

Beste NS,
Ik heb een NS jongerentour aangeschaft, en bij de voorwaarden staat er dat de tickets t/m 7 september geldig zijn. Nu wil ik een dag gaan reizen, kan ik geen tickets ophalen, en het is 11 augustus. Dit vind ik erg jammer, want ik had gewoon nog 2 dagen over. Weten jullie een goede oplossing?
Alvast bedankt,
Flor Schriek

Geld terug, of gewoon 2 dagen met de tickets kunnen reizen.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw Schriek,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb u geprobeerd te bellen. Helaas is dit niet gelukt. U geeft aan dat u een NS Jongerentour heeft aangeschaft maar dat u de twee overgebleven reizen niet kunt verzilveren. Het spijt mij dit te lezen. Graag geef ik een toelichting.

U heeft drie Couponcodes gekregen voor een bepaalde reisperiode. De verschillende reisperiodes zijn 1 juni tot en met 7 juli, 1 juli tot en met 7 augustus, 1 augustus tot en met 7 september. U kiest één van de reisperiodes bij de bestelling. Indien u voor de laatste periode heeft gekozen en u kunt de Couponcodes niet verzilveren, dan raad ik u aan contact op te nemen met onze Klantenservice. U kunt onze Klantenservice dag en nacht bereiken via 030-7515155. Voor andere contactgegevens kunt u terecht op http://www.ns.nl/klantenservice/contact. Om u van dienst te kunnen zijn, hebben wij uw ordernummer en/of uw Couponcodes nodig.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

NS Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?