Klacht Nederlandse Spoorwegen: ns jongerentour

Klachtnummer
# 180646
Gebruiker
Florschriek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste NS,
Ik heb een NS jongerentour aangeschaft, en bij de voorwaarden staat er dat de tickets t/m 7 september geldig zijn. Nu wil ik een dag gaan reizen, kan ik geen tickets ophalen, en het is 11 augustus. Dit vind ik erg jammer, want ik had gewoon nog 2 dagen over. Weten jullie een goede oplossing?
Alvast bedankt,
Flor Schriek

De oplossing

Geld terug, of gewoon 2 dagen met de tickets kunnen reizen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw Schriek,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb u geprobeerd te bellen. Helaas is dit niet gelukt. U geeft aan dat u een NS Jongerentour heeft aangeschaft maar dat u de twee overgebleven reizen niet kunt verzilveren. Het spijt mij dit te lezen. Graag geef ik een toelichting.

    U heeft drie Couponcodes gekregen voor een bepaalde reisperiode. De verschillende reisperiodes zijn 1 juni tot en met 7 juli, 1 juli tot en met 7 augustus, 1 augustus tot en met 7 september. U kiest één van de reisperiodes bij de bestelling. Indien u voor de laatste periode heeft gekozen en u kunt de Couponcodes niet verzilveren, dan raad ik u aan contact op te nemen met onze Klantenservice. U kunt onze Klantenservice dag en nacht bereiken via 030-7515155. Voor andere contactgegevens kunt u terecht op http://www.ns.nl/klantenservice/contact. Om u van dienst te kunnen zijn, hebben wij uw ordernummer en/of uw Couponcodes nodig.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen