Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS mail metgevolg hoge telefoonrekening

# 142065
H. van der Wal

Vraag of opmerking: : Noordwolde, 06-12-2015
L.S.
Kreeg ongevraagd een mailtje van de NS, door wat vragen te beantwoorden kon je twee gratis dagkaarten toegestuurd krijgen. Dacht maar eens proberen en
"Ja" naar 7090 sms'en. Blijkt dat je tegelijk je abonneert op een sms dienst die €12,= per maand gaat kosten. Direct maar afgemeld met "STOP" want ik had dit eerder niets wetend meegemaakt wat toen door de KPN is opgelost met restitutie van de al in rekening gebrachte bedragen.
Heb het idee dat de SMS dienst "Funlazio quiz" de kaartjes aan de NS betaalt en zo niets vermoedende klanten denk te werven.
Via de site payinfo.nl dit gecheckt of ik inderdaad weer afgemeld ben.
Voor mij echt een vermelding waard in "Stekeligheden".

H. van der Wal
Hoofdstraat West 83-A
8391KA Noordwolde Fr.
Tel. 0561432965

Stoppen met dit soort mails

Geachte heer van de Wal,

Het spijt mij te lezen dat u bent ingegaan op een zogenaamde valse e-mail. Hierbij wordt onze naam en logo misbruikt om persoonlijke gegevens te verzamelen.

Ik vind het vervelend dat u hierdoor voor extra kosten bent komen te staan.
    Op onze website leest u meer over deze valse e-mails: http://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/waarschuwing-phishingmails.html

NS Klanenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?