Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS mail metgevolg hoge telefoonrekening

Klachtnummer
# 142065
Gebruiker
H. van der Wal
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Vraag of opmerking: : Noordwolde, 06-12-2015
L.S.
Kreeg ongevraagd een mailtje van de NS, door wat vragen te beantwoorden kon je twee gratis dagkaarten toegestuurd krijgen. Dacht maar eens proberen en
"Ja" naar 7090 sms'en. Blijkt dat je tegelijk je abonneert op een sms dienst die €12,= per maand gaat kosten. Direct maar afgemeld met "STOP" want ik had dit eerder niets wetend meegemaakt wat toen door de KPN is opgelost met restitutie van de al in rekening gebrachte bedragen.
Heb het idee dat de SMS dienst "Funlazio quiz" de kaartjes aan de NS betaalt en zo niets vermoedende klanten denk te werven.
Via de site payinfo.nl dit gecheckt of ik inderdaad weer afgemeld ben.
Voor mij echt een vermelding waard in "Stekeligheden".

Met vriendelijke groet,
H. van der Wal
Hoofdstraat West 83-A
8391KA Noordwolde Fr.
Tel. 0561432965



De oplossing

Stoppen met dit soort mails

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer van de Wal,

    Het spijt mij te lezen dat u bent ingegaan op een zogenaamde valse e-mail. Hierbij wordt onze naam en logo misbruikt om persoonlijke gegevens te verzamelen.

    Ik vind het vervelend dat u hierdoor voor extra kosten bent komen te staan.
    Op onze website leest u meer over deze valse e-mails: http://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/waarschuwing-phishingmails.html

    Ik vertrouw erop dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd.
    NS Klanenservice

  2. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer van de Wal,

    Het spijt mij te lezen dat u bent ingegaan op een zogenaamde valse e-mail. Hierbij wordt onze naam en logo misbruikt om persoonlijke gegevens te verzamelen.

    Ik vind het vervelend dat u hierdoor voor extra kosten bent komen te staan.
    Op onze website leest u meer over deze valse e-mails: http://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/waarschuwing-phishingmails.html

    Ik vertrouw erop dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd.
    NS Klanenservice

  3. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer van de Wal,

    Het spijt mij te lezen dat u bent ingegaan op een zogenaamde valse e-mail. Hierbij wordt onze naam en logo misbruikt om persoonlijke gegevens te verzamelen.

    Ik vind het vervelend dat u hierdoor voor extra kosten bent komen te staan.
    Op onze website leest u meer over deze valse e-mails: http://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/waarschuwing-phishingmails.html

    Ik vertrouw erop dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd.
    NS Klanenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?