Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS registreert geen incheck ziet uitchecken als inchecken

Klachtnummer
# 320499
Gebruiker
mommam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Inchecken op station Amersfoort wordt niet zichbaar in NS systeem (wel zichbaar via reishistorie van OV chipkaart). Bij uitchecken op Utrecht Centraat verchijnt op het display als ingecheckt en wordt € 10,- afgeschreven.

Zowel in- en uitchecken waren buiten spits, bij indienen claim dus aangevinkt voor buiten spits en toch wordt een volledig prijs in rekening gebracht.

De oplossing

Mijn korting terugbetalen omdat ik daar recht op heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen