Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS slecht geregeld na ongeval treinen. geld terug!

Klachtnummer
# 283187
Gebruiker
agoovers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 retour kaartjes Goes-Rotterdam, trein terug ging niet meer.

door ongevallen op het spoor ging onze trein (en de andere daarna) ook niet meer, uit wanhoop maar een goedkoop hotel genomen (last minute deal) en daar overnacht...

kaartjes waren in totaal al 35,60 per stuk, beetje jammer dat hier geen geld terug aanvraag voor mogelijk is aangezien de NS alleen vertragingen vergoed!

zou graag een uitleg willen waarom er geen gratis bussen werden ingezet!

(Datum 01/12/2017 )

treinen reden niet meer na de trein van 23:24... lekker als je de trein erna wilt hebben!

De oplossing

graag een vergoeding van zowel de kaartjes EN het hotel, hotel is een bedrag van 85,00! toch een duur grapje als je het mij vraagt NS!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen