Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS spoordeel steelt geld door een cadeaukaart ongeldig te verklaren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 277947
Gebruiker
vanderHorst-Vos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor de tweede keer geprobeerd een uitje te boeken met een cadeaubon van €25,-. De kaart word niet geaccepteerd en als je contact opneemt zeggen ze dat de kaart verlopen is. Ik weet zeker dat dit niet kan (had de einddatum zelfs opgeschreven) maar het is mijn woord tegen dat van hun. Er wordt sowieso niet tegemoetgekomen. Ongelooflijk, vooral omdat het een betaalmiddel is en het dus eigenlijk ook geld is! Voor mensen die van zeer weinig leven word dit dus, wat eerst een leuke/fijne extra was, een hele vervelende ervaring.

De oplossing

Dat de spoordeel winkel op zijn minst tegemoetkomt met een compensatie of bijvoorbeeld tegoed voor een gratis treinreis voor twee personen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    vanderHorst-Vos
    Datum
    Ik zou graag een reactie krijgen
  2. Auteur
    vanderHorst-Vos
    Datum
    Gaat de NS spoordeel afdeling hier nog op reageren?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vanderHorst-Vos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen