Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS stuurt niet automatisch het blad Spoor

Klachtnummer
# 324319
Gebruiker
R.R. Beverwijk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij krijgen al van af 9 oktober geen blad Spoor meer automatisch toe gestuurd.Iedere keer bellen wij met NS en daarnaar wordt het blad toegezonden ,maar zonder de kortingscode en ook daar moeten wij iedere keer weer achter aan bellen..Dit gaat nu al steeds zo door al 6 x hebben wij er achter aangebeld en iedere keer word ons verteld dat het nu in order komt ,helaas gebakken lucht.

De oplossing

Dat het nu eindelijk is goed komt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen