Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS totaal ondoorzichtig
Details
De klacht
De Dalurenkaart van NS doet het niet, omdat de railpocket van de conducteur niet goed werkt. De klantenservice in Arnhem verwijst je uiteindelijk naar OV-chipkaart te Amersfoort. Je klaagt bij NS dat je €11 moet betalen. De heer A.Luna van de NS zegt terecht dat de OV-chipkaart niet onder de NS valt. Van de OV-fiets zegt hij dat die wel onder de NS valt, maar dat ik apart moet klagen bij OV-fietsNS (bv) over de kosten van een fietspas (€11). Met andere woorden, je reist per NS, gebruikt NS-produkten die ondeugdelijk of ondoordacht zijn, maar als het niet goed gaat, mag jij als klant de rekening betalen. Moderne bedrijfsvoering, dat wel.De oplossing
Als je in de trein zit en de Dalurenkaart kan niet gescand worden met de railpocket van de conducteur, zorgt NS voor deugdelijke spullen en worden de kosten (€22 plus administratiekosten) niet afgewenteld op de klant.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.