Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS verlengt de NS/OV kaart niet voor houders van een geldig abonnementt/

Reiziger#43

NS verlengt/vervangt bij NS-abonnementen automatisch de NS OV kaart. Ik heb een geldig abonnement maar de geldigheid van de kaart blijkt een paar weken verlopen (18/4) waardoor ik geen gebruik kan maken van OV en mijn NS abonnement. Door de corona lockdown ben ik daar pas nu achter gekomen.
NS klantenservice is alleen bereid 7.5 euro te vergoeden voor de nieuwe OV kaart die ik bij de OV organisatie moet bestellen en kan verder niets doen. NS heeft geen verandering aangekondigd/meegedeeld (de automatische verlenging is ook nog steeds te vinden op de website) maar kondigt daarnaast b.v. wel de verlenging van het abonnement aan alsook de maandelijkse nieuwe keuzedagen.
Door deze gang van zaken word ik gedwongen beduidend hogere reiskosten te maken (geen daluren korting, geen gebruik keuzedagen) omdat ik mijn abonnement niet kan gebruiken en op korte termijn geen nieuwe kaart beschikbaar is.

Dat NS zich aan haar verplichtingen houdt en de extra reiskosten vergoed.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?