Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nederlandse Spoorwegen: NS wil mij juiste bankrekening niet in hun administratie opnemen
Details
Klacht
Ik ben in 2006 overgestapt naar een andere bank. Sinds die tijd krijg ik van de NS regelmatig melding dat afschrijvingen gestorneerd zijn. Vele malen heb ik opgebeld. Soms kreeg ik te horen dat het probleem was opgelost. Maar nee. Ik ben naar een loket op station Leiden geweest, ik heb een brief geschreven naar de klantenservice, ik heb een nieuw NS accouint aangemaakt met mijn gegevens Dus.ook van mijn nieuwe (sinds 2006) bank. Ik ben in oktober overgegaan op een nieuw abonnement. Hiervoor moest er wat verrekend worden. Dit heeft NS wel op mijn juiste rekening geboekt.. IK heb ook Klachten.nl ingeschakeld, de NS wil de klacht niet behandelen. Kortom ik weet niet hoe ik de NS zover kan krijgen om mijn nieuwe bankrekening in hun administratie op te nemen. Het is ongelooflijk maar helemaal waar.Gewenste oplossing
Dat zij mijn juiste bankrekening in hun administratie opnemenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.