Klacht Nederlandse Spoorwegen: omslachtig overstappen op station Amsterdam Sloterdijk

Klachtnummer
# 311093
Gebruiker
M.C. Aten
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Als je vanuit de richting Leiden/Den Haag naar Alkmaar en verder per trein reist, verwijst de NS-reisplanner je via station Sloterdijk. Daar aangekomen blijkt dat je twee etages omhoog moet om het uitchecken te omzeilen. Je zou anders een omwegroute ipv de kortste route betalen. Dit is een erg omslachtige en klantonvriendelijke oplossing. Ook wanneer je slecht ter been bent, of je hebt zware bagage, zul je toch via de trap moeten omlopen.

Gewenste oplossing

Een beetje handige programmeur moet dit klusje in korte tijd kunnen oplossen: geen omweg in rekening brengen voor dit traject.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen