Klacht Nederlandse Spoorwegen: Onbetrouwbaar NS

Klachtnummer
# 333687
Gebruiker
Marianne
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het is nog niet eens echt winter en de treinen zijn nu al vertraagd of rijden niet. Mijn zoon volgt een militaire opleiding waarbij te laat komen geen optie is, maar het is gewoon onmogelijk vanwege het treinverkeer. 22-12-2028 vanaf 16:00 geen trein vanuit Gilze-Rijen naar Den Bosch. Met de bus Nasr Tilburg en vandaar weer via omweg naar Den Bosch, vandaar weer bus naar eindbestemming: meer dan 3 uur gereisd. Vanochtend 23-11-2018 zelf mijn zoon naar het station gebracht om toch zeker de trein van 7:03 te kunnen halen. Te laat en hierdoor weer te laat op school, wat hele vervelende gevolgen heeft. Wat moet dit worden als het echt winter wordt?

Gewenste oplossing

Meer treinen of beter gepland.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen