Klacht Nederlandse Spoorwegen: Oncomfortabele en zeer dure treinreizen!

Klachtnummer
# 354884
Gebruiker
S512
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De trein van Hoorn naar Leiden Centraal is meestal overvol, waardoor ik vaak staand moet reizen. Plus dat de nieuwe treinen geen prullenbak en geen tafeltjes hebben. Hierdoor gooien veel reizigers hun afval op de grond. Plus dat ik de treinreizen ontzettend duur vind!

De oplossing

In eerste instantie voor meer of grotere treinen zorgen tussen Hoorn en Leiden Centraal. Wat betreft het ontwerp van de nieuwe treinen is duidelijk geen rekening gehouden met het comfort van de reiziger. Ik zou NS willen verzoeken om meer aandacht aan het comfort van de reiziger te besteden en de treinreizen goedkoper te maken. Aangezien er geen eerlijke verhouding bestaat tussen kwaliteit en prijs.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen