Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Ondeugdelijke service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 27921
Gebruiker
MvdK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zaterdag 21 mei. Mijn moeder van 71 jaar zijn om 9.15 vertrokken in een volle trein. Het eerste gedeelte van de heenreis moeten staan. Om 19.53 vanuit Den Haag de trein naar Helmond genomen. Vanaf Den Haag tot aan eindhoven moeten staan. Op station Breda dreigde de conducteur de trein zelfs niet verder te laten rijden wanneer de passagiers niet verder in de coupes zouden doorschuiven. We voelde ons al als sardines in een blikje, maar vonden dit wel heel erg onvriendelijk. Ook werd gevraagd wanneer het mogelijk was de trein te verlaten en een trein later te nemen. Ik vindt het heel onprofessioneel om een probleem van de NS op deze manier bij de reizigers neer te leggen. De NS had dit probleem kunnen voorkomen door langere treinen in te zetten. Zij hadden deze topdrukte kunnen zien aankomen. Mijn moeder was voor de eerste keer met de trein waarbij zich zelfs op een bepaald moment zelfs onveilig voelde.

De oplossing

Vergoeding van onze 2 dagkaarten ivm niet verkregen service waarvoor betaald is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw van de Kragt,Het spijt mij dat uw reis zo vervelend is verlopen. Ik moet erkennen dat de inzet van ons materieel niet was afgestemd op het aantal reizigers. Ik zal u twee treinkaartjes toesturen zodat u op een later tijdstip op een prettiger manier van de trein gebruik kunt maken. Vriendelijke groet,Klantenservice NS

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MvdK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen