Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Onheuse behandeling door conducteur

Maja

Geen enkel begrip voor mijn toelichting en verbazing dat ik niet uitchipt bleek te zijn.
Had mijn zoon opgehaald van het station in Zwolle bij zijn vader - en kwam van Muiderpoort. Ik bleek niet uit te hebben gechipt dus ook niet opnieuw ingechipt. Terwijl ik dat wel had gedaan. Ik wist daardoor ook dat het saldo moest worden opgewaardeerd wat ik ook gedaan had op station Zwolle. Ik had de bon nog in mijn hand en ook het kaartje dat ik voor mijn zoon erbij had gekocht. De controleur wilde het verhaal niet eens horen en uiteindelijk heeft hij een boete uitgeschreven.

Begrip - voor het gegeven dat automaten niet altijd werken zoals je wenst en dat er we mensen zijn.... Inzien dat ik wel degelijk wilde betalen. Niet behandeld worden met totaal onbegrip en zien dat mijn situatie met kind, bagage en lastig knie later op zondagavond niet makkelijk was. Een trein later en kind zit laat op bed.... even rennen op een ander station naar een automaat redde ik niet.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw Van Staden,Met dit bericht reageer ik op uw klacht van 8 april 2014 die u naar Klachtenkompas heeft opgestuurd.Is het mogelijk dat u het nummer van het Uitstel van Betaling doorgeeft en aangeeft op welke dag uw klacht betrekking heeft? Wij kunnen vervolgens uw klacht beter beoordelen.Ik wacht uw aanvullende informatie af.Met vriendelijke groet,NS Klantenservice
    Maja
    Het nummer van de uitgeschreven bon is: D 561776 en treinstel 4672, datum 06-04-2014 en tijd van uitschrijven 20.05 uur.
    Ik klik op geaccepteerd omdat het niet om een voorstel voor afhandeling gaat -men wordt mijn klacht correct wordt opgepakt? Er wordt gevraagd naar het nummer van Uitstel van Betaling…… ik weet niet waar dit betrekking op heeft. Of is dit de cryptische bewoording voor de term 'boete'. Ik heb nog geen vordering ontvangen dus kan ook nog geen uitstel van betaling aanvragen.
    Nederlandse Spoorwegen
    Wij hebben de klant hierover telefonisch benaderd.
    Maja
    Hoorde het bericht op het antwrdapp. Begrijp dat de enkele terugreis Zwolle-Muiderpoort (met korting) welke nog niet van mijn kaart is afgeschreven voldaan moet worden, de toeslag en boete niet. Dat vind ik heel fijn te horen. Wat mij nog wel verward is het gegeven dat ik na aankomst in Zwolle wel degelijk de kaart langs het apparaat haalde om uit te checken. Mijn zoon en z'n vader zagen toen ook dat ik de kaart moest opwaarderen met saldo. Waarom werd dit uitchecken niet geregistreerd?

Maja

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?