Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Onjuiste voordeel kaartjes ontvangen geen oplossing na telefonisch contact

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 312461
Gebruiker
isa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eergisteren gebeld dat mijn papieren dagkaartjes nog niet binnen waren daar ik al 4 weken geleden betaald heb voor mijn man en mij dagvoordeel uren vandaag vielen de kaartjes in de bus ...maar hellaas alleen voor mijn echtgenoot de juiste kaartjes maar voor mij gewone dag kaarten die 3 maanden korter geldig zijn dan van mijn echtgenoot. De kaartjes voor 2018 zijn tot eind December geldig dat was vorig jaar ook zo tot eind Dec. Mijn kaartjes zijn tot Sept 2019 geldig van echtgenoot tot Dec 2019. Dus ik heb maar weer eens gebeld,maar hellaas het was moeilijk uit te leggen heb 1 uur aan de telefoon gehangen en telkens in de wacht gezet omdat ze het moest vragen...uiteindelijk zei ze dat mijn kaartjes tot 2019 correct waren en mijn man moest blij zijn dat ze tot December liepen. Phew! Maar toch klopt het niet want ze horen beiden tot eind December te lopen zei ik. De telefoniste zei ik kan verder niks voor u doen dus dien maar een klacht in. Heel frustrerend om telkens te moeten bellen zonder resultaat. Vorig jaar was het ook al mis gegaan heb ik ook moeten bellen om mijn betaalde kaartjes te krijgen

De oplossing

Voor mij de juiste papieren dag voordeel kaartjes

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
isa
Datum
Uiteindelijke oplossing
De juiste kaartjes gekregen via medewerker van ns op Facebook
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen