Klacht Nederlandse Spoorwegen: Onmenselijke

Mims

Een tijdje geleden had ik via ov chip kaart een kaartje willen kopen normaal als het apparaat waar ik mee wil opwaarderen niet werkt loopt er altijd wel een ns medewerker rond die mij er wel mee kan helpen. Deze keer niemand tezien maar ik moest wel m’n trein nemen naar Gouda want m’n schoonbroer lach in zh voor ik de trein in ging stappen ben ik opzoek gegaan naar een ns medewerker maar niemand gezien.. bijna in Roermond kwam madame aan werd me toch potje afgesnauwd hoorde mijn verhaal totaal niet aan.. kreeg een boete heb toen contact opgenomen met klanten service die zouden mij terug bellen onder tussen niemand heeft mij gebeld incasso is ingeschakeld trein kaartje koste mij nu 109 euro vind niet netjes dat naar incasso is door gestuurd want tenslotte zou er iemand contact met mij hebben opgenomen pff nu heb ik geen zin meer in m’n ov chip kaart tegebruiken want gebeurt vaker dat apparaat voor optewaarderen niet helemaal mee werkt !! Nu kocht vorige week online een kaartje wederom naar Gouda blijkt uit eindelijk door een ongeval geen trein verkeer mogelijk met klantenservice gebeld 2 dagen krijg ik mijn geld wel terug maar moet hier 3 weken opwachten ik vind dit behoorlijk storend dat ik 3 weken op mijn geld moet wachten helemaal door het voor geval met mijn boete !! Ns heeft naar mijn zeggen behoorlijk schijt overal aan!!

Ja weet ik nie jullie kunnen zelf eens mee denken voor oplossing

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?