Klacht Nederlandse Spoorwegen: Onterecht nieuwe persoonlijke ov chipkaart met 20 jaar oude foto

Wim

13 november nieuwe ov chipkaart ontvangen terwijl de oude kaart nog tot 17-01-2017 geldig is. Wat echter bijzonder storend is, de foto is van 20 jaar geleden. De ns heeft kennelijk het archief open getrokken.

Gebeld met ns, is een systeemfout, echter om het op te lossen dien ik zelf duplicaat aan te vragen, instellingen te controleren aanvullende abonnementen weer op de kaart te zetten en 11 euro voor te schieten. Medewerker ns was naar enig aandringen wel bereid de kosten voor een duplicaat te vergoeden maar al het werk dien je zelf te verzorgen, en dat terwijl ik zelf heel veel moeite moet doen en een van mijn kinderen moet vragen.

Oude kaart herstellen, of nieuwe kaart met zelfde foto en instellingen als oude kaart

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer van Rijswick,U bent niet tevreden over de door ons geboden oplossing. Dat spijt mij te lezen. Ik begrijp hoe vervelend het is dat u nu diverse handelingen moet doen om alsnog een correcte OV-chipkaart te ontvangen. Helaas kunnen wij deze handelingen niet voor u uitvoeren. Mijn excuses voor het ongemak.Naast de geboden vergoeding wil ik u graag een extra attentie aanbieden. Deze ontvangt u binnen enkele dagen per post. Ik hoop dat u zo spoedig mogelijk weer over een OV-chipkaart met de correcte gegevens kunt beschikken. Met vriendelijke groet,NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?