Klacht Nederlandse Spoorwegen: Ontvang Magazine Spoorniet (meer).

Klachtnummer
# 16206
Gebruiker
Bernardus Verschuren
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte mevrouw /mijnheer,
Ik heb ene Voordeelurenabonnement, waarbij ik tot enige tijd geleden elk kwartaal het Magazine Spoor ontving. Nu heb ik al geruime tijd dit blad niet meer ontvangen. Kunt u voor mij ervoor zorg dragen dat de bezorging weer op gang komt?
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Bernardus Verschuren

De oplossing

Bezorging magazine Spoor

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte Heer Verschuren,Het spijt mij dat u het tijdschrift Spoor enige tijd niet heeft ontvangen. Ik heb geconstateerd dat u ook rechtstreeks contact met ons heeft gezocht en dat de verzending van het blad weer is opgestart. Ik wens u alvast veel leesplezier toe.Vriendelijke groet,G. Voortman
    Medewerker NS Klantenservice
  2. Auteur
    Bernardus Verschuren
    Datum
    Ik dank de NS voor haar snelle reactie en zie de toezending tegemoet.
    Met vriendelijke groet,
    B.A.P.M. Verschuren
  3. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte Heer Verschuren,Ik ben blij dat wij de kwestie op deze wijze op hebben kunnen lossen.Vriendelijke groet,G. Voortman
    Medewerker NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen