Klacht Nederlandse Spoorwegen: op 1 dag (19 dec.) 2maal een keuzedag afgeschreven

Klachtnummer
# 24384
Gebruiker
trts
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 19 dec. ging ik met een keuzedag naar Brabant. De lokettiste zei mij, dat ik elke keer moest uitchecken i.v.m. evt. vertraging (?!).
Gevolg: op 19 dec. zijn op dezelfde dag 2 keuzedagen verbruikt. Dat kan natuurlijk niet.

Op 10 maart de n.s. schriftelijk verzocht de dubbele afschrijving ongedaan te maken. Op 1 april nog geen reactie gehad.

De oplossing

terugplaatsen van de keuzedag (met jaar geldigheid) terugplaatsen op mijn ov-kaart

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Beste heer Schouten,Uw brief is gisteren afgehandeld. Mijn collega heeft twee nieuwe keuzedagen toegestuurd. Deze zullen vandaag of later deze week bij u in de bus vallen. Ik wens u alvast een prettige reis toe bij het gebruik ervan.Vriendelijke groet,Klantenservice NS
  2. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    @ klachtenkompas: graag dit Klacht ID afsluiten. Is opgelost.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen