Klacht Nederlandse Spoorwegen: op 1 dag (19 dec.) 2maal een keuzedag afgeschreven

trts

Op 19 dec. ging ik met een keuzedag naar Brabant. De lokettiste zei mij, dat ik elke keer moest uitchecken i.v.m. evt. vertraging (?!).
Gevolg: op 19 dec. zijn op dezelfde dag 2 keuzedagen verbruikt. Dat kan natuurlijk niet.

Op 10 maart de n.s. schriftelijk verzocht de dubbele afschrijving ongedaan te maken. Op 1 april nog geen reactie gehad.

terugplaatsen van de keuzedag (met jaar geldigheid) terugplaatsen op mijn ov-kaart

Nederlandse Spoorwegen
    Beste heer Schouten,Uw brief is gisteren afgehandeld. Mijn collega heeft twee nieuwe keuzedagen toegestuurd. Deze zullen vandaag of later deze week bij u in de bus vallen. Ik wens u alvast een prettige reis toe bij het gebruik ervan.Vriendelijke groet,Klantenservice NS
    Nederlandse Spoorwegen
    @ klachtenkompas: graag dit Klacht ID afsluiten. Is opgelost.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?