Klacht Nederlandse Spoorwegen: Op tijd rijden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 252642
Gebruiker
B. Vink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Graag de treinen een keer gewoon optijd laten rijden.
Tot nu toe en ik doe het nu bijna een jaar nog geen week zonder vertragingen kunnen reizen. Helaas is het met de nieuwe dienstregeling alleen maar slechter geworden.
Langere reistijd (meer dan 3 minuten, ongunstigere tijden en slechtere aansluiting op de bus) maar op tijd homaar. Nog geen enkele keer dit jaar een dag zonder vertraging TRIEST

De oplossing

Op tijd rijden!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Vink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Iedere dag op het zelfde station te laat komen klinkt niet als iets wat met werkzaamheden te maken heeft. De trein uit amsterdam naar vlissingen 's ochtend op het 3e station steevast te laat..... en geen werkzaamheden.. Dan heb ik niet veel aan een website. Een goede dienstregeling, normale trein lengtes en op tijd daar zou de NS zijn geld in moeten stoppen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen