Klacht Nederlandse Spoorwegen: Opgelicht door NS

Melchior

Ik heb een 4 dagen lang, in 2 periodes (16-8/16-8 en 17-8/20-8) 2 OV-fietsen gehuurd. Eerst een rekening gekregen van 13 euro, wat een beetje een vreemd bedrag was maar daar had ik verder niet zo veel baat bij. En nu vandaag van 50,80 euro. Ik heb dus voor 4 dagen een fiets huren 63+ euro betaald! Dit kwam omdat ik de fiets op Groningen-Noord heb opgehaald en op Groningen Centraal heb ingeleverd. Bij het inleveren heeft de man die mij daarbij hielp ook nooit verteld dat er dan per fiets per keer 10 euro in rekening gebracht zou worden.
Uiteindelijk had ik voor het bedrag wat ik betaald heb bij Swapfiets voor 5 maanden een fiets kunnen huren!! Wat mij betreft slaan deze kosten nergens op en dan komt er nog eens bij dat er nergens gewaarschuwd word. Ik voel me gewoon opgelicht om het op zijn zachtst te zeggen. NS heeft me al vele malen teleurgesteld met vertragingen en slechte aansluitingen, maar dit slaat echt alles. Wat een waardeloze organisatie.

Mijn geld terug geven voor het inleveren op andere locatie, stoppen met het in rekening brengen van "een toeslag" voor het inleveren op andere locatie.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?