Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Ophalen keuzedag volstrekt onduidelijk, heel anders dan het voorbeeldfilmpje.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 56038
Gebruiker
Klary de Vries
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vandaag bij een AH vestiging geprobeerd mijn 1e keuze dag op te halen. Er stond alleen in afkortingen vermeld dat ik 2 producten kon ophalen; je moest heel snel een keus maken, want het scherm verdween na een paar seconden. Heb op goed geluk de meeste waarschijnlijke afkorting gekozen. En nu maar hopen dat ik een geldige keus heb gemaakt. Hoe kom ik (op tijd!) te weten of het goed is gegaan??

Ook heb ik vragen over het aantal keuzedagen. Er zat een papieren kaartje bij om naar een station met medewerkers te reizen. Telt dit mee als 7e kaartje, of was het een extra service ivm. overstap naar OV Chipkaart?

De oplossing

Graag zou ik willen dat u contact met mij opneemt. Of een gratis telefoonnummer ter beschikking stelt voor dit soort problemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw De Vries,Dank u voor uw bericht van 4 april 2014 dat u naar Klachtenkompas heeft opgestuurd.U wilt weten of het ophalen van keuzedagen bij Albert Heijn geluk is. U kunt dit controleren door bijvoorbeeld op de kaartautomaat van de Nederlandse Spoorwegen uw OV-chipkaart te scannen en vervolgens op het beeldscherm te kijken welke producten nog op te halen zijn. Ik heb zojuist in uw abonnementsgegevens gekeken. Hieruit blijkt dat u keuzedag nummer 2 heeft opgehaald (geldig tot en met 24 april 2014). De rest van de keuzedagen zijn nog niet opgehaald. Het extra kaartje dat u van ons ontvangen heeft telt overigens niet mee als keuzedag. Ik hoop dat u hiermee voldoende informatie heeft.Met vriendelijke groet,NS Klantenservice
  2. Auteur
    Klary de Vries
    Datum
    NS stuurde een snelle en bevredigende reactie op mijn klachten en vraag. Er blijft nog steeds een onduidelijkheid over mbt. de verloopdatum van keuzedag 1. Maar ik zal proberen die kwestie op een andere manier op te lossen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klary de Vries
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?