Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Ophalen keuzedag volstrekt onduidelijk, heel anders dan het voorbeeldfilmpje.

Klary de Vries

Vandaag bij een AH vestiging geprobeerd mijn 1e keuze dag op te halen. Er stond alleen in afkortingen vermeld dat ik 2 producten kon ophalen; je moest heel snel een keus maken, want het scherm verdween na een paar seconden. Heb op goed geluk de meeste waarschijnlijke afkorting gekozen. En nu maar hopen dat ik een geldige keus heb gemaakt. Hoe kom ik (op tijd!) te weten of het goed is gegaan??

Ook heb ik vragen over het aantal keuzedagen. Er zat een papieren kaartje bij om naar een station met medewerkers te reizen. Telt dit mee als 7e kaartje, of was het een extra service ivm. overstap naar OV Chipkaart?

Graag zou ik willen dat u contact met mij opneemt. Of een gratis telefoonnummer ter beschikking stelt voor dit soort problemen.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw De Vries,Dank u voor uw bericht van 4 april 2014 dat u naar Klachtenkompas heeft opgestuurd.U wilt weten of het ophalen van keuzedagen bij Albert Heijn geluk is. U kunt dit controleren door bijvoorbeeld op de kaartautomaat van de Nederlandse Spoorwegen uw OV-chipkaart te scannen en vervolgens op het beeldscherm te kijken welke producten nog op te halen zijn. Ik heb zojuist in uw abonnementsgegevens gekeken. Hieruit blijkt dat u keuzedag nummer 2 heeft opgehaald (geldig tot en met 24 april 2014). De rest van de keuzedagen zijn nog niet opgehaald. Het extra kaartje dat u van ons ontvangen heeft telt overigens niet mee als keuzedag. Ik hoop dat u hiermee voldoende informatie heeft.Met vriendelijke groet,NS Klantenservice
    Klary de Vries
    NS stuurde een snelle en bevredigende reactie op mijn klachten en vraag. Er blijft nog steeds een onduidelijkheid over mbt. de verloopdatum van keuzedag 1. Maar ik zal proberen die kwestie op een andere manier op te lossen.

Klary de Vries

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?