Klacht Nederlandse Spoorwegen: Oplichten van de consument

Klachtnummer
# 478410
Gebruiker
B3rtm3n
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Men is verplicht een grensabonnement voor een jaar te nemen.
Echter mijn zoon gebruikt het om naar de hogeschool in Breda te gaan.
Opeens is het veranderd naar een jaarabonnement en is het maandabonnement afgeschaft.
Indien hij stopt in Februari omdat zijn punten onvoldoende zijn (hij is autistisch) kan ik 6 maanden door blijven betalen voor niets.
Gaat hij wel door met studeren, betaal ik voor de maanden Juli/Augustus voor niets.
Je hebt een Nederlands rekening nodig om bij de NS een abonnement af te kunnen sluiten, moet je van het buitenland naar Nederland hiervoor omdat de NS alles tegenwerkt en geen buitenlandse (Europa) betaalkaarten toelaat.

De oplossing

- Dat de regeling wordt teruggedraaid en men weer kan overstappen naar maandabonnement.
- Dat men Europese betaal/kredietkaarten toelaat
- Dat de NS ervoor zorgt dat men in het buitenland online kan betalen en ook een Europese adres kan opgeven. Nu moet ik een adres gebruiken van vrienden in Nederland op de website van de NS.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen