Klacht Nederlandse Spoorwegen: Opnieuw onterechte afkeuring geld terug bij vertraging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 92770
Gebruiker
mh
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De NS heeft blijkbaar als beleid standaard alle aanvragen voor geld terug te beantwoorden met dat "Uit onze gegevens blijkt dat de opgelopen vertraging minder dan 30 minuten bedroeg". Ik heb nog nooit een onterechte aanvraag voor geld terug gedaan, toch is deze altijd afgewezen en later na een klacht weer toegekend. Zo ook weer m.b.t. mijn treinreis op 15 december 2014.
Vertrokken op R'dam centraal volgens de net ingegane nieuwe dienstregeling met de ic van 8:07, geplande aankomsttijd hoofddorp 9:05. Stond er een "defecte trein" op Schiedam. De machinist besloot in al zijn wijsheid daar "omheen" te rijden. Zo'n half uur later na terug en heen geklungel komen we op Schiedam (normale perron) aan, nergens omheen gereden. Dit zorgde er wel voor dat de ic om 9:06 aankomt op Leiden, precies op tijd om de volgende sprinter naar Hoofddorp te zien vertrekken op het perron. Dankzij de nieuwe dienstregeling reed er ook geen sprinter meer om 9:20u. Dus uiteindelijke aankomsttijd 9:55, ipv 9:05

De oplossing

1) Geld terug
2) Vanaf nu fatsoenlijke behandeling van aanvragen "geld terug regeling"!!!!!!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Hoeijmakers,Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt mij dat uw claim 40769795 is afgekeurd. Dit is inderdaad ten onrechte geweest en dit is inmiddels hersteld. Wij gaan ervan uit dat dit vanaf nu niet meer voorkomt.Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice
  2. Auteur
    mh
    Datum
    Tot nu toe wordt iedere keer de belofte gemaakt dat dat een volgende keer niet meer voorkomt. Tot nu toe is dit bij iedere aanvraag toch fout gegaan. Voor een positieve score moet er meer gebeuren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?