Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Opzeggen van een abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 81419
Gebruiker
Klacht
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na twee keer geprobeerd te hebben telefonisch zijn abonnement op te zeggen, zijn wij tot ontdekking gekomen dat er op 20 augustus weer geld afgeschreven is door NS voor de NS voordeeluren abonnement voor de klantnummer 5319425 die behoort tot mijn vader Vladimir Jankovic die al 2 jaar niet meer reis met de trein. Ondanks verschillende beloftes van de ns klantenservice medewerkers dat de abonnement beëindigd zal zijn en dat er een brief gestuurd zou worden ter bevestiging, heeft mijn vader geen schriftelijke bevestiging gehad en wordt nog steeds geld afgeschreven van zijn rekening. Nu moet wel een oplossing gevonden worden, want wij hebben het echt gehad met dit onprofessionele gedrag. Waarom kan zijn abonnement niet beëindigd worden, wat is daar zo moeilijk aan. Na twee jaar, vragen wij nu echt af of ns misschien zijn abonnement om een of andere reden niet wil beëindigen.

De oplossing

Abonnement eindelijk beëindigen en het bedrag dat op 20 augustus afgeschreven is terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Jankovic,Graag informeer ik u over de beëindiging van het Voordeelurenabonnement van uw vader. Zoals afgesproken hebben wij dit abonnement beëindigd. Omdat de inning van de abonnementskosten op dat moment al liep is het jaarbedrag alsnog geïnd. Wij zullen dit binnen twee weken terugstorten. Het spijt mij als dit niet duidelijk was.Ik hoop u hiermee te hebben ingelicht.Met vriendelijke groet,NS Klantenservice
  2. Auteur
    Klacht
    Datum
    Ik wil u bedanken voor de reactie, maar dit is al een paar keer telefonisch aan ons beloofd en toch was er iets misgegaan, dus nu denk ik- eerst zien en dan pas geloven. Wij verwachten een schriftelijke bevestiging van de abonnement beëindiging en terugstorten van de kosten binnen 2 weken, zoals beloofd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klacht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen