Klacht Nederlandse Spoorwegen: Overvolle trein Bijlmer-Arena 30-5-2014 00.32 uur.

Willy

Zaterdag 30-5 gezellig met de trein naar de Toppers. Op heenweg vanuit Ede-Wageningen trein op tijd. Onderweg bij Gouda noodstop, half uur vertraging, net op tijd bij Toppers
Om 00.15 uur op station voor terugreis van trein 00.32
Trein op tijd, maar overvol en konden er niet meer bij. Ging alleen nog een boemeltje om 00.45 naar Utrecht. Moesten van daaruit noodgedwongen met de taxi naar Ede, kosten € 100,00!!!!!!!! 10 duizenden mensen moeten naar huis maar NS zet geen extra treinen in.
SCHANDALIG. NOOIT MEER MET DE TREIN NAAR ZO'N EVENEMENT.
Hoogachtend,
Jerry en Willy Smits

Tegemoetkoming in de kosten van de taxi.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw Smits-Looten,Het spijt mij dat uw terugreis na het concert van de Toppers zo vervelend is verlopen. Zonder op dit moment enige toezegging te kunnen doen wil ik u verzoeken ons rechtstreeks te benaderen, met bijvoeging van uw treinkaartjes (of bewijs dat u met een OV-chipkaart heeft gereisd), de originele taxibon, een toelichting en uw rekeningnummer. U kunt schrijven naar het volgende adres:NS Klantenservice
    Postbus 2372
    3500 GJ UtrechtWij wachten uw reactie af.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS
    Willy
    Heb rechtstreeks aan NS brief geschreven, waar ze om vroegen.
    Wacht hun reactie nu af.
    Nederlandse Spoorwegen
    Geachte Mevr. Smits-Looten,Hartelijk dank voor het opsturen van uw brief. De verwachting is dat deze binnen drie weken wordt beantwoord. Alvast bedankt voor uw geduld hierin.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?