Klacht Nederlandse Spoorwegen: Overvolle trein Bijlmer-Arena 30-5-2014 00.32 uur.

Klachtnummer
# 62269
Gebruiker
Willy
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Zaterdag 30-5 gezellig met de trein naar de Toppers. Op heenweg vanuit Ede-Wageningen trein op tijd. Onderweg bij Gouda noodstop, half uur vertraging, net op tijd bij Toppers
Om 00.15 uur op station voor terugreis van trein 00.32
Trein op tijd, maar overvol en konden er niet meer bij. Ging alleen nog een boemeltje om 00.45 naar Utrecht. Moesten van daaruit noodgedwongen met de taxi naar Ede, kosten € 100,00!!!!!!!! 10 duizenden mensen moeten naar huis maar NS zet geen extra treinen in.
SCHANDALIG. NOOIT MEER MET DE TREIN NAAR ZO'N EVENEMENT.
Hoogachtend,
Jerry en Willy Smits

De oplossing

Tegemoetkoming in de kosten van de taxi.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw Smits-Looten,Het spijt mij dat uw terugreis na het concert van de Toppers zo vervelend is verlopen. Zonder op dit moment enige toezegging te kunnen doen wil ik u verzoeken ons rechtstreeks te benaderen, met bijvoeging van uw treinkaartjes (of bewijs dat u met een OV-chipkaart heeft gereisd), de originele taxibon, een toelichting en uw rekeningnummer. U kunt schrijven naar het volgende adres:NS Klantenservice
    Postbus 2372
    3500 GJ UtrechtWij wachten uw reactie af.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS
  2. Auteur
    Willy
    Datum
    Heb rechtstreeks aan NS brief geschreven, waar ze om vroegen.
    Wacht hun reactie nu af.
  3. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte Mevr. Smits-Looten,Hartelijk dank voor het opsturen van uw brief. De verwachting is dat deze binnen drie weken wordt beantwoord. Alvast bedankt voor uw geduld hierin.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen