Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Overvolle trein Roosendaal Den Haag

JohnMarchant

Vandaag, maandag 15 februari, was de trein van Roosendaal naar Den Haag CS, weer eens overvol door het inzetten van een te kleine trein. Met name tussen Dordrecht CS en R.dam Blaak (07.20-07.45). De conducteur moest mensen vragen in te schikken omdat anders niet iedereen mee kon.
We zaten als sardines in een blikje. Het wordt steeds meer veevervoer.
Door de promotie van het OV moeten we straks ook nog gebruik gaan maken van het dak?

Inzet van twee treinstellen zoals de meeste dagen het geval is, maar zeker op maandag omdat het dan gemiddeld drukker is.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer Koopman,

Hartelijk dank voor uw signaal. Uw klacht is ook via de e-mail onder onze aandacht gekomen. Er is naar aanleiding hiervan telefonisch contact met u opgenomen.
    Misschien ten overvloede maar ik wil u graag wijzen op de informatie op onze website: http://www.ns.nl/reisinformatie/service-verbeteren/drukte-melden-in-de-trein.html.

U kunt uw signalen over overvolle treinen uiteraard ook altijd op de eerder door u gekozen manier doorgeven.

Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

NS Klantenservice
    JohnMarchant
    Bij deze afhandeling is meer naar de klant gekeken als de voorgaande klacht. Er is een goed antwoord gegeven om in de toekomst mijn klacht sneller en beter te kunnen plaatsen. Wat echter nog niet heeft geleid tot een oplossing voor de overvolle treinen.

JohnMarchant

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?