Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Overvolle trein Roosendaal Den Haag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 154734
Gebruiker
JohnMarchant
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vandaag, maandag 15 februari, was de trein van Roosendaal naar Den Haag CS, weer eens overvol door het inzetten van een te kleine trein. Met name tussen Dordrecht CS en R.dam Blaak (07.20-07.45). De conducteur moest mensen vragen in te schikken omdat anders niet iedereen mee kon.
We zaten als sardines in een blikje. Het wordt steeds meer veevervoer.
Door de promotie van het OV moeten we straks ook nog gebruik gaan maken van het dak?

De oplossing

Inzet van twee treinstellen zoals de meeste dagen het geval is, maar zeker op maandag omdat het dan gemiddeld drukker is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Koopman,

    Hartelijk dank voor uw signaal. Uw klacht is ook via de e-mail onder onze aandacht gekomen. Er is naar aanleiding hiervan telefonisch contact met u opgenomen.
    Misschien ten overvloede maar ik wil u graag wijzen op de informatie op onze website: http://www.ns.nl/reisinformatie/service-verbeteren/drukte-melden-in-de-trein.html.

    U kunt uw signalen over overvolle treinen uiteraard ook altijd op de eerder door u gekozen manier doorgeven.

    Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    NS Klantenservice
  2. Auteur
    JohnMarchant
    Datum
    Bij deze afhandeling is meer naar de klant gekeken als de voorgaande klacht. Er is een goed antwoord gegeven om in de toekomst mijn klacht sneller en beter te kunnen plaatsen. Wat echter nog niet heeft geleid tot een oplossing voor de overvolle treinen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JohnMarchant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen