Klacht Nederlandse Spoorwegen: Overvolle trein Zwolle - Groningen 24-05 18.45

Klachtnummer
# 169588
Gebruiker
M
Datum
1 reactie

Details

Klacht

24-05 zaten wij in een overvolle trein.
We hebben de hele rit van 60 min moeten staan.
Zaten als vee vervoer op elkaar gepropt in de trein terwijl we wel een duur kaartje hadden gekocht.
De conducteur was ook zeer onvriendelijk, hij zei dat we maar in weg stonden. Terwijl er verder geen ruimte was om te staan. Belachelijk.
Ik ben hierdoor zeer teleurgesteld in de NS .

Gewenste oplossing

Meer of langere treinen inzetten!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw Reilman,

    Dank u wel voor uw melding. Mijn excuses voor de overvolle trein waarmee u heeft gereisd. Ik begrijp uw teleurstelling.
    Ik wil u klacht uiteraard doorgeven. Kunt u het traject en de vertrektijd doorgeven? U kunt uw melding overigens ook doorgeven via onze website: http://www.ns.nl/reisinformatie/service-verbeteren/druktemeldingen.html

    Wij wachten uw eventuele reactie af.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen